Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Tids inställt inlägg!!

Av Töörk & Negehh - 16 augusti 2011 23:45

Jaha jaha.. xD

Nu är jag här.. IGEN!! Fast.. Nu ligger jag Förmodligen i sängen o sover!! Eller det borde jag göra!! Ville för engångs skull prova det!! Haha.. Hps de funkar!! O ville bara säga.. Vi har börjat tappa läsare ;O

Vårt Rekord är 43 fast nu är vi i typ, 18   Så.. tipsa era vänner om blöggen!! 



Baj Baj LeverPastaj

// Choklade

P.S Har samlat massa sc nu till nya temat!!


P.S.2 Tigg NT x( 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Töörk & Negehh - 30 augusti 2011 18:57

Heej.. Ja igen..! Men som ni ser på rubriken, ska jag berätta om min dag ;D  Min typ misslyckade dag ;O Men iallafall... Vi skulle på cykelutflykt med vår paralellklass!! Och vi skulle till en damm.. Kul va -.- Men, det låg i en kohage ;O  Så.....

Av Töörk & Negehh - 27 augusti 2011 10:42

Hej -.-" vet, har nt bloggat på åratal typ ;O Men, de ä nt BARA jag som har bloggen, Chockladis me!! Så, tjata på henne oxå, det va ju Hon som ville starta bloggen..     Men men.. Kissy ä raderad, hon raderade sig själv   Sen, tänker typ, A...

Av Töörk & Negehh - 19 augusti 2011 23:04

Hej igen.. Det va nt så länge sen jag skrev, vet det.. -.-" Men, jag har tänkt efter.. Så, Vet inte om jag Vill fortsätta blogga   Vet nt va ja tycker om det, men kommer gåin nån gång ibland.. Har inte nån lust att blogga, vet inte om jag Kommer ...

...

Av Töörk & Negehh - 19 augusti 2011 22:21

Heej!! Som ni märker bloggar jag knappt ;O Men det är därför ja nt orkar.. Så, ä inne på msp istället, känner mej mer hemma där!!    Älskar msp där oxå, Har raderat vänner oxå, Raderade 60 st nästan ;O  Förlåt om Du blev raderad, men jag bestäm...

Av Töörk & Negehh - 18 augusti 2011 12:18

Mörsning, Har kömmer ett litet KörtInlägg. ;3 Alexw, Duh betyder Värkligen allt.. Duh e min, Bah min ;* ♥ Jah älskar däj verkligen otrligt Mkt. Å jah hoppas att duh förstår att duh e Den ända Sötnosen jah vill ha.. ♥ // Chockladis...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards