Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Töörk & Negehh - 16 augusti 2011 23:45

Jaha jaha.. xD

Nu är jag här.. IGEN!! Fast.. Nu ligger jag Förmodligen i sängen o sover!! Eller det borde jag göra!! Ville för engångs skull prova det!! Haha.. Hps de funkar!! O ville bara säga.. Vi har börjat tappa läsare ;O

Vårt Rekord är 43 fast nu är vi i typ, 18   Så.. tipsa era vänner om blöggen!! 



Baj Baj LeverPastaj

// Choklade

P.S Har samlat massa sc nu till nya temat!!


P.S.2 Tigg NT x( 

Av Töörk & Negehh - 16 augusti 2011 22:14

Heej!! Förlåt att jag typ... inte har bloggat.. Men Har nt orkat ;o Dels för jag nt kan lägga ut bilder, och för jag är med en kompis hela dagarna!! Sen börjar skolan på Torsdag oxå    Fast liite kul kommer det ju bli!! Man får ju träffa kompisarna igen!! Fast, vi ska få en Ny lärare   Gillar vår gamla.. (Fråga nt om smiliesen, hitta typ ingen annan som va Ledsen) 

Aja..Ska försöka börja blogga mer!!


Baj Baj LeverPastaj

// Choklade

Av Töörk & Negehh - 16 augusti 2011 20:59

Mörsning, Hittat en ny Text som jah kömmer ha några gånger te! :)

Köm precis hem från en FotbollsMatch!  

Gis, Alltså mitt lag, Vann med 1-10 mot Räfteles99:or å Vi e NollNoller ;3

Dääh vah riktihh rulihh idah, för jah gjorde nästan ett mål! Jah e back så dääh e drf jah låter så dålih -.-'' På slutet fick jah spela topp i 3 min typ)) Rulihh som faenn varräh!!!   Vi vah oxåå å badade idah. Jah,Lina,Isi å Alva ;] Alva å isi Gick hem tidigare ;( Jah å linisan Körde ta med en Från Spanien! HAHAHAHHAHA Int så lätt att förstå honom, Han e lite Knäpp..Osv) ;P   Å nuh äter jah frukt? Ist för godis, ska int äta godis på en vecka! WOOOW:O Har aldrig kunnat hålla mäjj börta från godis så länge juhähh!  Dääh hade varit jätte snällt om ni Gav mäjj en auto >;*

//

Chockladis   

 

Av Töörk & Negehh - 16 augusti 2011 08:41

Mörsning!  

Här kömmer lite fakta om mäj.

-

Jah älskar Djur, ÖFC Hundar!   Älskar Gammlingar, Dom e så snälla å Söta juh! <3<3    Käjj, Kanske int älskar alla djur, iaf int Spindlar..    Jah går på fotboll,Innebandy å Typ) Friidrott.   Jah har en Hund.Som e lite (Trögihh) Så han behöver vi intähh brah om? -.-''   Mitt Utseende ser ni juh på bilderna Dör nerähh! Å dättah vah allt, 'Allt' Men visst e jah häftig?   Justähh.. Jah kan int ha Vilka kläder som helst! Mst ha Snögga klädähh! >;* ;3

//

Chockladis    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards